En aning trött nu

Äntligen ligger jag i min sköna säng med nya lakan och själv är jag nyduschad. Me like!

Dagen i skolan var bara extremt jobbig så ingen kommentar om den. Efter skolan kom Filiph och hans kompis och hämtade mig. Vi åkte till Skövde för att lämna kompisen och sedan åkte Filiph och jag till Lidköping.

Blev en sväng hem till honom där han åt. Hans hund är något otroligt söt kan jag lova. Den har jag saknat! Inte vart hemma hos honom sen i höstas, sorgligt men sant.

En stund innan 16.00 åkte vi in till stan, Filiph skulle träna han också så vi skiljdes åt vid sockerbruket. Min träning gick inte bra alls idag, för det första kom jag försent och för det andra var tankarna var på helt fel ställen.

Vi har bara en gång kvar att träna på nu sen tisdag den 4 Maj får alla familjer osv komma och titta, för då är det avslutning. 16.00, alla som vill får komma!

Efter träningen blev det buss till Skara där mamma hämtade mig. Vi åkte och käkade och sedan åkte vi hem. Då blev det dusch och så målade jag naglarna. Och nu äntligen har jag fått lägga mig i sängen. Tror faktiskt jag ska sova ganska snart. Så galet trött. Men men, nu ska jag kika på andras bloggar. Puss så länge!

Jag ''tatuera'' mina händer en aning under engelskan

I wouldn´t say that I'm super religious, but lately
I've been praying, hoping and wishing..


En sån här tatuering ska jag ha när jag blir stor, jag gillar't!
(ibland kan jag allt komma med bra ideér)


/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: Carro

svar:imorgon blir det skola&sen på eftermiddagen träffa min pojkvän för en runda i stan :) durå?

2009-04-21 @ 20:38:58
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: Mathilda

du oh dina ideér;D

2009-04-21 @ 20:52:04
Postat av: jossan

jo jag menade filmen ;D när såg du den? :)

kram

2009-04-21 @ 20:56:41
URL: http://ligon.blogg.se/
Postat av: Carro

svar:mysigt det med ju :)

2009-04-21 @ 21:03:16
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: Carro

svar:thihi, så är det ja :)

2009-04-21 @ 21:13:02
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0