1 April

Godmorgon!

Är ni lika utvilade som mig? Känner att jag verkligen är pigg idag, fick vakna av mig själv och gick inte och la mig jättesent.

Gick upp 9.30, åt frukost, duschade, fixade håret och nu ska jag strax sminka mig. Börjar 11.00 idag. superskönt!

Vädret är verkligen kanon idag och det gör mitt humör ännu bättre. Det är sjukt hur vädret påverkar oss människor, men är det sol så är det ju bara bra att de påverkar oss. Eftersom de då påverkar oss posetivt!

1 April idag, dagen då man får luras. Själv orkar jag inte lägga ner tid på sånt, det var roligt när man var mindre. Men hey, nu är jag 16? Njaa inte riktigt min grej de där, tycker det är för mindre barn.
Har/ska ni lura någon idag och i så fall med vad?

Ska gå och sminka mig nu, sen ska jag kika tv och lite så och sedan blir det skola. Ha en superbra dag gullungar!

here comes the sun, nananana


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Anonym

sööööötnos!

2009-04-01 @ 16:53:44
Postat av: Stina

du är verkligen jättesöt!

2009-04-01 @ 17:30:59
Postat av: Anonym

sötnosfiiiaN :)

2009-04-01 @ 17:31:51
Postat av: Miia

jag älskar dina ögooooon!

2009-04-01 @ 17:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0